مسافرت یکی از بهترین راه ها برای باز شدن ذهن شما است. شما در مسافرت نه تنها امکان دیدن افراد جدید و کشف منظره های جدید را دارید بلکه از موقعیت های مختلف موجود در آن محل برای تفریح نیز بهره مند خواهید شد. یکی از این تفریحات، پرواز با پاراگلایدر است. این تفریح همراه با مشاهده مناظر و اتفاقات شگفت انگیز، شما را یک قدم از سایر افراد جلوتر قرار خواهد داد.

در وبسایت ما تصمیم داریم شما را جذابیت ها، نکات ایمنی و بهترین مکان های انجام پرواز با پاراگلایدر آشنا کنیم. در همین راستا و در اولین گام، ۶ مورد از بهترین مقاصد دنیا برای انجام پرواز با پاراگلایدر را به شما معرفی خواهم کرد. سعی من و دوستام بر آن است تا در مجموعه مقالات بعدی که در سایت قرار خواهیم داد، به معرفی سایت های پرواز تفریحی ایران نیز بپردازیم.


بیشتر بخوانید: چهار اصل که در مورد پاراگلایدر باید بدانید.


۱. شامونی در منطقه آلپ فرانسه (Chamonix , French Alps)

شامونی یکی از مناسب ترین کوه ها در جهان برای پرواز است. قله هایی با ارتفاع زیاد و یخچال هایی بی نظیری در کوه های آلپ فرانسه که منظره شگفت انگیز و زیبایی را برای روستاها و دهکده های اطراف آن به وجود آورده است. افرادی که در شامونی با پاراگلایدر پرواز می کنند، همچون پرندگانی می مانند که می توانند بهترین مناظر مون بلان، بلند ترین قله اروپا با ارتفاعی بیش از ۴۸۱۰ متر را مشاهده نمایند. مون بلان یکی از نقاطی است که مسابقات ماجراجویی Red Bull X-Alps در ماه جولای در این منطقه به وقوع می پیوندد.

 6 مورد از مهیج ترین مقاصد برای پرواز با پاراگلایدر

۲. Kaminaki در جزیره کرت یونان

جزیره کرت را می توان به عنوان قدیمی ترین زادگاه داستان های مربوط به انسان و پرواز دانست. این داستان در اسطوره ایکاروس به چشم می خورد. جزیره کرت در یونان یکی از مناطق مناسب برای پاراگلایدرهایی است که از پانورامای خیره کننده کوه ها و غارها لذت می برند. همچنین پس از یک پرواز عالی با پاراگلایدر می توانید از نوشیدن tsikoudia که جزو نوشیدنی های سنتی جزیره کرت است لذت ببرید.

 6 مورد از مهیج ترین مقاصد برای پرواز با پاراگلایدر

۳. Danyang در کره جنوبی

این مکان یکی از بهترین مکان ها با کوه ها و دره های بی نظیر برای پرواز با پاراگلایدر است. نزدیک به ۲/۵ ساعت از فرودگاه سئول به کشور Danyang می رسیم که دارای منظره زیبایی از رودخانه Namhan است. شما به کمک پرواز با پاراگلایدر می توانید از بهترین مناظر آسمان این منطقه لذت ببرید.

 6 مورد از مهیج ترین مقاصد برای پرواز با پاراگلایدر

۴. Crown Terrace در اوتاگو نیوزلند

اگر به دنبال منظره ای زیبا برای پرواز با پاراگلایدر می گردید، می توانید از منطقه ای که فیلم «ارباب حلقه ها» در آن فیلم برداری شده است استفاده کنید. این منطقه دارای منظره زیبایی از کوه با ارتفاع حدود ۹۰۰ متر و دره می باشد. آب و هوای Crown Terrace می تواند در مدت زمان اندکی از آب و هوای مطبوع و خوش به آب و هوای نامناسب برای پرواز تبدیل شود؛ بنابراین به اخبار هواشناسی در این منطقه قبل از پرواز حتماً دقت فرمایید.

 6 مورد از مهیج ترین مقاصد برای پرواز با پاراگلایدر

۵. لیما در پرو (Lima , Peru)

مناطقی در شهر لیما و اطراف آن جزو مهم ترین نقاط پرواز با پاراگلایدر در آمریکا جنوبی محسوب می شوند. آب های آبی و شن و ماسه های ساحل Costa Verde منطقه پرواز ساحلی زیبایی را برای پاراگلایدرها به وجود آورده است. افرادی که علاقه مند به پرواز با پاراگلایدر هستند، از ۳۷ قله موجود در این منطقه که ارتفاع آن ها از ۶۰۰۰ متر شروع می شود می توانند یکی را برای پرواز انتخاب و پرواز لذت بخشی را تجربه کنند. همچنین برای افرادی که دوستدار تاریخ هستند، مسیرهای پروازی زیبایی بر فراز قدیمی ترین معابد در نیم کره غربی زمین وجود دارد.

 6 مورد از مهیج ترین مقاصد برای پرواز با پاراگلایدر

۶. شهر Cape در آفریقا جنوبی

از شهر Cape به عنوان یک مقصد برای پرواز با پاراگلایدر نباید غافل شد. شهر Cape دارای مناطق زیبایی برای پرواز از جمله کوه های زیبا و دره زیبای Constantia می باشد.

 6 مورد از مهیج ترین مقاصد برای پرواز با پاراگلایدر


بیشتر بخوانید: چند نکته برای یک افزایش ایمنی پرواز با پاراگلایدر


 

درباره روهوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *