ترس از پرواز با پاراگلایدریک نیروی قوی است که می تواند مانع از پیگیری برخی از رویاها و اهداف برای به پرواز آمدن شما در آسمان شود. در فرهنگ لغت انگلیسی ترس احساس ناخوشایند ناشی از اعتقاد به اینکه کسی یا چیزی خطرناک است معنی می شود. با توجه به معنی ترس درمی یابیم که ترس ممکن است همیشه واقعی نباشد اما در واقع ترس فقط باور و اعتقادی است که به وسیله ی احساسات خاص در ذهن ما به وجود می آید. زمانی که به هر شکلی توسط ترس از پرواز با پاراگلایدر به چالش کشیده می شویم و دو راه برای تصمیم گیری پیشروی ما وجود دارد یا شجاعت پیدا می کنیم که با ترس مواجه شویم و بر آن غلبه کنیم و یا تسلیم آن ترس میشویم و میگذاریم که ترس ما را مغلوب سازد و شکستمان دهد بطوری که از لذت پرواز با پاراگلایدر همیشه محروم می شویم.

بعضی از مردم هیچ وقت شجاعت این را پیدا نمی کنند که با ترس از پرواز با پاراگلایدر خود روبرو شوند و مشکل این است که اگر با آن روبرو نشوید هرگز نمی توانید آن را از بین ببرید و در آسمان به پرواز بپردازید.چهارحقیقت در مورد ایمنی پاراگلایدر که از آن بی خبر هستید را قبل از ترسیدن از پاراگلایدر بدانید.

غلبه بر ترس از پرواز با پاراگلایدر مهارتی است که هر کسی قادر به انجام آن است. در این جا چند راه حل برای مقابله با ترس از جمله ترس با پاراگلایدر گفته می شود.

ترس از پرواز با پاراگلایدر

  1. افکار مثبت داشته باشید

در ذهن خود هر نبردی که با ترس های خود انجام می دهید خود را برنده ی آن نبرد در نظر بگیرید. این مهم است که نتیجه ی مثبتی برای روبرو شدن با ترس های خود در نظر بگیرید. برای مثال اگر به اولین پرواز خود با پاراگلایدر می اندیشید، به جای تصور شکست خودتان را بسیار موفق در پرواز در نظر بگیرید. هر زمانی که از اولین پرواز خود با پاراگلایدر منصرف شده بودید به نتایج مثبت پرواز خود بیاندیشید.

  1. به انجام آنچه از آن می ترسید بپردازید

کسی که به انجام کار بزرگی دست می زند و می خواهد به انجام آنچه از آن میترسد دست بزند به این گونه نیست که هیچ ترس و وحشتی در قلب خود احساس نکند؛ فقط به این معنا است که آن ها تصمیم گرفته اند که با ترس های خود مبارزه کنند. هنگامی که یک بار در تصور خود پرواز با پاراگلایدر را با موفقیت انجام دادید در گام بعدی فقط باید اقدام به انجام آن در واقعیت کنید. به جای آنکه چندین بار به ترس از پرواز با پاراگلایدرفکر کنید فقط آن را انجام دهید. اکنون زمان مناسبی برای پروازبا پاراگلایدری است که آن را به تأخیر انداخته اید.

  1. منبع الهام بخش خود را بیابید

فردی را بیابید که ترسی مشابه ترس شما (ترس از پرواز) داشته و با آن مبارزه کرده است و برای غلبه با ترس از پرواز با پاراگلایدربتواند انگیزه ی خوبی را در شما ایجاد کند. از کسی که منبع الهام شما است بپرسید که چگونه ترس خود را برطرف کرده است. شما همچنین می توانید راجع به ترس خود کتاب ها و مقالاتی را در راستا پرواز با گلایدر مطالعه کنید ویا حتی مطلالب مفید سایت روهوا را مطالعه فرمایید.

  1. بیاموزید که چگونه می توانید نفس خود را کنترل کنید

این تکنیک نه تنها یکی از ساده ترین روش ها بلکه یکی از قوی ترین راه حل های مبارزه با ترس ها به حساب می آید. به وسیله ی اعتماد نفس شما می توانید ترسی که در درون شما به وجود آمده را از بین ببرید و آرامش خود را به دست آورید، یادتان نرود شما بهترین خلبان پرواز با پاراگلایدر خواهید شد.

  1. خودتان را پیروز ببینید

ممکن است این مورد با نخستین مورد مشابه به نظر برسد زیرا این دو مورد همزمان با یکدیگر اتفاق می افتند و ما یک بار دیگر این تکنیک را در آخر بیان می کنیم زیرا یکی از بهترین ورزش های ذهنی محسوب می شود. افکاری که به شما اجازه می دهد قلب و ذهن شما را فرا بگیرد همان چیزی است که شما در آینده بدان تبدیل می شوید، پس همیشه به این فکر کنید که از پرواز با پاراگلایدر لذت می برید بدون اینکه ترس از پرواز با پاراگلایدرداشته باشید. این مهم است که خود را پیروز در برابر ترس هایتان بیابید. اگر در ابتدا در ذهن خود، خودتان را پیروز نبینید ممکن است هرگز آن را در واقعیت مشاهده نکنید.ترس از پرواز با پاراگلایدرنزد شما جایی نخواهد داشت.

و در آخر به شما همراه گرامی پیشنهاد می دهیم پایبند چهار اصل که در مورد پاراگلایدر باید بدانید بوده و از پرواز در آسمان لذت ببرید.

درباره روهوا

1 پاسخ به پنج راه برای غلبه کردن (چیره شدن) بر ترس از پرواز با پاراگلایدر
  1. منم قبل از اولین پرواز در ارتفاع بلند ترس داشتم و وقتی به پرواز در اومدم و خودم رو در ارتفاع بالا دیدم لحظه ای وحشت کردم. اما به بال نگاه کردم که چقدر راسخ و استوار و قدرتمند در آسمان شناور است و یجورایی خودم رو در دستان خدا حس کردم و با آرامش به پروازم ادامه دادم و اینبار کلی جیغ خوشحالی و لذت می کشیدم و با رسیدن به زمین ، برای پروازهای بعدی بی تابی میکردم. لذت پرواز در آسمان رو با هیچ لذتی نمیشه مقایسه کرد. این لذت رو از خودتون دریغ نکنید.


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *